Προωθητικές ενέργειες όπως ποτέ άλλοτε!

02/06/2016

Στην εποχή του καταιγισμού μηνυμάτων σχετικά με προωθήσεις και εκπτώσεις, που δέχεται καθημερινά ο καταναλωτής, το «σελφ σέρβις» διοργάνωσε ένα συνέδριο αφιερωμένο στους νέους τρόπους διοργάνωσης προωθητικών ενεργειών, που αξιοποιούν νέες ιδέες, τεχνολογίες και κανάλια επικοινωνίας. Στη 2η διοργάνωση του «Promotions & Brand Activation Conference», οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις, τα νέα εργαλεία ανάλυσης αγοραστικής συμπεριφοράς και σχεδιασμού επιτυχημένων προωθήσεων, καθώς και για επιτυχημένες προωθητικές πρακτικές στη διεθνή και την ελληνική αγορά.



Η Vanessa Henry, Shopper Insight Manager του IGD, του σημαντικότερου φορέα έρευνας και συνεργασίας λιανεμπορίου και προμηθευτών της Μ. Βρετανίας, μετέφερε στο κοινό στοιχεία της βρετανικής πραγματικότητας, όπου οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις, επιθυμώντας να επανέλθουν σε ανάπτυξη, στην εποχή της ισχυροποίησης των μεριδίων των discounters, αξιοποιούν το online κανάλι για να αυξήσουν την πιστότητα στο brand (και στο φυσικό κατάστημα). Οι νέες τάσεις παρουσιάστηκαν με στιγμιότυπα από ιδιαίτερα επιτυχημένες πρακτικές, ενώ από την ομιλήτρια δόθηκαν στο κοινό πληροφορίες για βασικές αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά, ειδικότερα στο online κανάλι, που καθοδηγούν τις επιχειρήσεις στο τι πρέπει να προσέξουν για να κερδίσουν το ενδιαφέρον των πελατών.
Εκπροσωπώντας τη Nielsen Europe, o Marek Kempka, Shopper Technology Director, μίλησε για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η τεχνολογία, με τους πελάτες, είτε το γνωρίζουν είτε όχι, να είναι συνεχώς συνδεδεμένοι και να επικοινωνούν αξιοποιώντας τις δυνατότητές της. Τόνισε τις αλλαγές που έχουν σημειωθεί στο αγοραστικό ταξίδι και τις συνήθειες. Υποστήριξε την ανάγκη παρακολούθησης των αλλαγών με επιστημονικό τρόπο, ώστε η κάθε στρατηγική απόφαση να είναι τεκμηριωμένη και να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και στις προκλήσεις του μέλλοντος. Σε αυτό το πλαίσιο, υπογράμμισε συγκεκριμένες αλλαγές που έχουν σημειωθεί στην Ευρωπαϊκή αγορά, αλλά και την ελληνική.
Η Kina Demirel Beskinazi, Brand Communication and CRM Director της Migros Τουρκίας, υπεύθυνη του Money Club, του μεγαλύτερου προγράμματος πιστότητας της χώρας, με πάνω από 9 εκατ. ενεργά μέλη, έδωσε χρήσιμες κατευθύνσεις για το πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να κρατούν ζωντανή τη σχέση τους με τους πελάτες, δίνοντάς τους αυτό που πραγματικά χρειάζονται, τη στιγμή που το χρειάζονται (σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από τα προγράμματα πιστότητας), χρησιμοποιώντας τη φαντασία και την ευρηματικότητά τους, σύμφωνα με τις εμπειρίες από τις καινοτόμες πρακτικές που υλοποιεί η αλυσίδα Migros.
Την εξέλιξη της αγοραστικής συμπεριφοράς στα σούπερ μάρκετ, σε σχέση με τις προωθητικές ενέργειες, παρουσίασε, βάσει στοιχείων του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών), ο Λευτέρης Κιοσές, Υπεύθυνος ερευνών του Ινστιτούτου. Αναλύθηκαν οι αλλαγές στο προφίλ των καταναλωτών σε ομάδες, που διαμορφώνονται στο μέτρο των εξελίξεων στην οικονομία και την αγορά.
Στην ανάγκη παρακολούθησης των αλλαγών στο αγοραστικό προφίλ των πελατών, ανάλογα με την ομάδα στην οποία κατατάσσονται από την έρευνα και τα στοιχεία του κάθε καταστήματος, αλυσίδας σούπερ μάρκετ κλπ, επικεντρώθηκε η ομιλία των Στέφανου Κομνηνού, Partner, Exceed Consulting και Γρηγόρη Παινέση, Διδάκτορα Μάρκετινγκ, Ερευνητή (Εργαστήριο Μάρκετινγκ -ALARM, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν ενδιαφέροντα στοιχεία, που προέκυψαν από το εργαλείο έρευνας και ανάλυσης, το PromoAct,το οποίο αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Exceed με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ο Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO & Head of Consulting της Convert Group, μίλησε για το πώς μπορούν να γίνουν αποδοτικές οι κινήσεις των brands στο e-shop, ώστε να αυξηθούν οι πωλήσεις online και offline, ενώ o Ζήσης Τσαϊρέλης, ιδρυτής και CEO της Pockee, εξήγησε στο κοινό πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τα κατάλληλα εργαλεία που ευνοούν την ανάπτυξη αμφίδρομης επικοινωνίας με τους πελάτες, στη θέση των κλασικών προωθητικών ενεργειών, όπου ο καταναλωτής είναι παθητικός δέκτης μηνυμάτων.
Ο Παναγιώτης Μπορέτος, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της IRI Hellas, έδωσε στοιχεία που αποδεικνύουν την αξία των σύγχρονων αναλυτικών εργαλείων στον σχεδιασμό και την υλοποίηση προωθητικών ενεργειών, με μετρήσιμα αποτελέσματα.
Τέλος, οι Αγγελική Γραμμόζη, Trade Marketing & Business Intelligence Manager, Henkel Beauty Care, Henkel Hellas AE, Ρωμανός Σαββόπουλος, Marketing Manager, Smart Park, Reds AE, Γιώργος Γιαννακέας, Chief Marketing Officer, Delivery Hero - e-food και Ελίνα Καραγιάννη, Γενική Διευθύντρια, Unlimited Creativity (V+O), έδωσαν στο κοινό μια αίσθηση της διαφορετικής προσέγγισης των προωθητικών ενεργειών στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα, με την αξιοποίηση των στοιχείων της έρευνας, της τεχνολογίας, αλλά και της δημιουργικότητας των στελεχών, που είναι αρμόδια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

Boussias Communications - Στοιχεία

Contact:
Βασίλης Καφίρης

Phone:
2106617777

Email:
vkafiris@boussias.com

Website:
www.boussiasconferences.gr

Share this release

digg twitter facebook myspace