«Η online διαφήμιση μετά το κόκκινο χάπι»

02/06/2010

«Η online διαφήμιση μετά το κόκκινο χάπι»
Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης του Banker’s Review και της Thinkdigital

Αθήνα, 2 Ιουνίου 2010

Το περιοδικό Banker’s Review σε συνεργασία με την Thinkdigital διοργάνωσαν την Τετάρτη 26 Μαΐου συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με τίτλο «Η Online διαφήμιση μετά το κόκκινο χάπι». Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν στελέχη Marketing Χρηματοοικονομικών Οργανισμών με βασικό θέμα το ρόλο της Online Διαφήμισης στο νέο οικονομικό περιβάλλον που διαμορφώνεται στην Ελλάδα.

Το βασικό συμπέρασμα της συζήτησης ήταν ότι η αύξηση της επένδυσης των χρηματοοικονομικών οργανισμών στην Digital Διαφήμιση είναι στρατηγική επιλογή. Η κρίση στην οικονομία και οι νέες ευκαιρίες που επιφέρει θα επιταχύνουν την εξέλιξη αυτή.

Η εκδήλωση θα αποτυπωθεί δημοσιογραφικά σε επόμενο τεύχος του περιοδικού Banker’s Review.


Σχετικά με τη Think Digital:

Η Think Digital είναι το μεγαλύτερο δίκτυο Online Media στην Ν.Α. Ευρώπη. Παρέχει σε διαφημιστές και διαφημιζομένους υπηρεσίες που επιτρέπουν τη στοχευμένη επικοινωνία με τα κοινά που τους ενδιαφέρουν. H Think Digital είναι επίσης ο επίσημος αντιπρόσωπος διαφήμισης του MSN & των προϊόντων Windows Live, στην Ν.Α. Ευρώπη.


Για περισσότερες πληροφορίες:

Μαρία Μαυρομμάτη
Τηλέφωνο: +30 210 80 26 050
Email: mariam@thinkdigital.gr

THINKDIGITAL - Στοιχεία

Contact:
Μαρία Μαυρομμάτη

Phone:
2108026050

Email:
mariam@thinkdigital.gr

Website:
www.thinkdigital.gr

Share this release

digg twitter facebook myspace