Βελτιώστε το eshop σας με αυτές τις 12 συμβουλές

07/11/2017


Δείτε στο άρθρο μας πως μπορείτε να βελτιώσετε το eshop σας και να απογειώσετε τις πωλήσεις σας.


Αν ασχολείσαι με το εμπόριο, ανεξάρτητα αν τα πηγαίνεις καλά ή όχι σε επίπεδο πωλήσεων, ή αν  χρειάζεσαι μια κίνηση για να αυξήσεις τα νούμερά σου, η παράλληλη προώθηση των προϊόντων σου μέσω ενός eshop αποτελεί άμεση προτεραιότητα σήμερα. Παράλληλα δες πως μπορείς να βελτιώσεις το eshop σου με τις χρήσιμες συμβουλές που σου προτείνουμε παρακάτω

1. Φρόντισε για την ασφάλεια στις συναλλαγές

Το πρώτο και βασικότερο βήμα, είναι να διασφαλίσεις την κρυπτογράφηση των δεδομένων που ανταλλάσσονται ανάμεσα στους πελάτες και το eshop σου. Σίγουρα θα απέφευγες να καταχωρήσεις την πιστωτική σου κάρτα σε ένα eshop που δεν σου εξασφαλίζει ότι τα στοιχεία της παραμένουν προστατευμένα. Γιατί να λειτουργήσουν διαφορετικά οι επισκέπτες σε μία αντίστοιχη περίπτωση στο δικό σου eshop; Φρόντισε, λοιπόν, να το εξοπλίσεις με ένα πιστοποιητικό ασφαλείας, που θα προστατέψει τα δεδομένα των πελατών σου. Μπορείς να επιλέξεις από την πιο απλή λύση που σου παρέχει ένα Domain Validation SSL έως τις περισσότερο εξειδικευμένες που παρέχουν για επιχειρήσεις τα Organization και τα Extended Validation SSL (EV SSL).

Δες περισσότερες πληροφορίες για το πιστοποιητικό SSL

2. Κάνε συνεχείς βελτιώσεις στο SEO

Σίγουρα γνωρίζεις τη σπουδαιότητα του SEO για το site σου, και σε διαβεβαιώ ότι είναι το ίδιο σημαντικό και για το eShop σου. Στην ουσία, όλες οι συμβουλές που θα βρεις σε αυτό το post, αποτελούν και μικρές SEO πρακτικές που θα βοηθήσουν το eShop σου! Πέρα από τις ενέργειες που είναι ορατές στους πελάτες σου, όμως, πρέπει να μεριμνήσεις και για ορισμένες πρακτικές που μπορεί να μην φαίνονται άμεσα, αλλά επηρεάζουν κατά πολύ τη θέση σου στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Μερικά σημεία που πρέπει να προσέξεις στο eshop σου είναι:

Τα keywords: οι λέξεις-κλειδιά που θα χρησιμοποιήσεις είναι απαραίτητο να περιγράφουν ακριβώς το προϊόν σου, αλλά παράλληλα να σε κάνουν να ξεχωρίζεις. Δοκίμασε να σχηματίσεις ολόκληρες φράσεις, αντί την εισαγωγή μεμονωμένων keywords.

Τα metadata: αποτελούν όλα τα δεδομένα που βλέπει ο χρήστης έξω από τη σελίδα σου. Είναι απαραίτητο, λοιπόν, να φροντίζεις ώστε να εμφανίζονται σωστά και να υπακούν στους κανόνες του SEO.

Οι εικόνες: συμπλήρωσε με τα κατάλληλα keywords τις εικόνες που συνοδεύουν τα προϊόντα σου και θυμήσου να συμπληρώσεις το alt text – έτσι, ο χρήστης θα μπορέσει να καταλάβει σε τι αφορά η εικόνα, ακόμα και αν ένας browser δεν μπορεί να την προβάλλει.

3. Παρουσίασε στο χρήστη άρτιες εικόνες

Οι φωτογραφίες των προϊόντων σου είναι η πρώτη επαφή που θα έχει ο πελάτης με αυτά. Πολλές φορές είναι ο καθοριστικός παράγοντας που θα κρατήσει ή όχι έναν υποψήφιο πελάτη. Φρόντισε να διαθέτεις αρκετές φωτογραφίες για κάθε προϊόν, οι οποίες θα το παρουσιάζουν σε πολύ καλή ανάλυση. Παράλληλα, δώσε τη δυνατότητα στον χρήστη να κάνει zoom, ώστε να δει ακόμα καλύτερα τις λεπτομέρειες του προϊόντος. Είναι κάτι που θα το εκτιμήσει πολύ και αυξάνει τις πιθανότητες να προχωρήσει σε αγορά. Σε περίπτωση που ασχολείσαι με τη φωτογραφία και διαθέτεις τον κατάλληλο εξοπλισμό, θα μπορούσες να φωτογραφίσεις ο ίδιος τα προϊόντα. Αν, όμως, δεν έχεις αυτή τη δυνατότητα, είναι σημαντικό να αγοράσεις υπηρεσίες από κάποιον επαγγελματία φωτογράφο. Παράλληλα, φρόντισε στις φωτογραφίες να προβάλλεις τα προϊόντα σου σε χρήση, όταν αυτό είναι εφικτό (π.χ. αν είναι ρούχα ή παπούτσια).

4. Πρόσθεσε μια αναλυτική περιγραφή του προϊόντος

Πολλά eshops παραλείπουν αυτό το βήμα, το οποίο, όμως, είναι εξίσου σημαντικό με την εικόνα των προϊόντων. Αν κάποιος πελάτης ερχόταν στο φυσικό κατάστημά σου και σου έκανε ερωτήσεις σχετικά με ένα προϊόν, θα του απαντούσες άμεσα, σωστά; Η περιγραφή του προϊόντος κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά: λύνει τις απορίες του καταναλωτή που επιλέγει να κάνει την αγορά του online. Ειδικά στην περίπτωση που εμπορεύεσαι υπηρεσίες, είναι κρίσιμο να παραθέσεις μια λεπτομερή περιγραφή που δεν θα αφήνει κανένα ερωτηματικό στον δυνητικό πελάτη σου. Αν δεν επιθυμείς να αφιερώσεις χρόνο γι’ αυτήν τη διαδικασία, έχεις τη δυνατότητα να βρεις τις βασικές πληροφορίες για κάθε προϊόν απευθείας από τον κατασκευαστή. Απλά, με αυτόν τον τρόπο είναι πιθανό να έχεις στα προϊόντα σου παρόμοια περιγραφή με άλλα eshops που έχουν κάνει το ίδιο. Αυτό που θα σου πρότεινα, είναι να επικεντρωθείς στα βασικά χαρακτηριστικά του προϊόντος και να περιγράψεις στον χρήστη πώς αυτά θα καλύψουν τις ανάγκες του. Έτσι, αφενός θα ξεχωρίσεις από τα υπόλοιπα eshops και αφετέρου θα τον πείσεις ευκολότερα να κάνει την αγορά από το δικό σου κατάστημα.

5. Απλοποίησε τη διαδικασία παραγγελίας

Για να κάνεις ακόμα καλύτερη την εμπειρία του χρήστη στο eshop σου, είναι απαραίτητο να κρατήσεις μια απλή διαδικασία παραγγελίας που δεν θα τον αποθαρρύνει από το να πραγματοποιήσει την αγορά του. Στις online αγορές, η μετάβαση από το ένα eshop στο άλλο γίνεται πολύ εύκολα, μέσα σε μερικά μόνο δευτερόλεπτα. Το άριστο user experience είναι αυτό που θα σου εξασφαλίσει την προτίμηση του χρήστη και θα καταφέρει να τον κρατήσει στο site σου.

Κατά τη διαδικασία του checkout, καλό θα ήταν να ζητήσεις από τον πελάτη σου μόνο τα στοιχεία που είναι απολύτως απαραίτητα για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή, όπως είναι το email και η διεύθυνση αποστολής, ενώ είναι χρήσιμο να δίνεις την επιλογή στον χρήστη να εγγραφεί σαν επισκέπτης, χωρίς να χρειάζεται να πραγματοποιήσει κανονική εγγραφή. Το συγκεκριμένο βήμα υπάρχει περίπτωση να διακόψει τη ροή της παραγγελίας και είναι πιθανό ο χρήστης να μην την ολοκληρώσει τελικά. Τέλος, αν η διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας αποτελείται από δύο ή περισσότερες σελίδες, εμφάνισε στον πελάτη τα βήματα, ώστε να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή σε ποιο σημείο βρίσκεται.

Δείτε όλο μας το άρθρο για την βελτίωση του eshop σας.

WEBONE - Κατασκευή Ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη - Στοιχεία

Contact:
Άρης Αβραμίδης

Phone:
2310254007

Email:
aris@webone.gr

Website:
www.webone.gr

Share this release

digg twitter facebook myspace