SMS, QR codes, NFC και WEB Opt-ins: Μια Ολοκληρωμένη Πλατφόρμα Μobile Marketing!

06/09/2012

Ηράκλειο, 6 Σεπτεμβρίου 2012. Η Cytech Ε.Π.Ε. ανακοινώνει τη νέα έκδοση της Mobile Marketing Πλατφόρμας της, η οποία προσφέρει αναπτυγμένες δυνατότητες και επιτρέπει τη δημιουργία πολυμεσικών mobile marketing campaigns σε συνδυασμό με προηγμένα μοντέλα χρεώσεων και τιμολόγησης. Το λογισμικό είναι μια white-label λύση, με πελάτες σε Ευρώπη, Βόρεια και Νότια Αμερική, Αφρική και Ασία.


Με τα ποσοστά διείσδυσης των smart phones να αυξάνονται ραγδαία, το mobile marketing επαναπροσδιορίζεται συνεχώς μέσα από τις νέες τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες στις συσκευές κινητών. Η Mobile Marketing Πλατφόρμα της Cytech, ακολουθώντας τις τελευταίες τάσεις στην αγορά κινητής τηλεφωνίας, υποστηρίζει web opt-in χαρακτηριστικά και συνδυάζει πολλαπλά μέσα στις καμπάνιες της.
Η νέα έκδοση συνδυάζει τα SMS με νέες τεχνολογίες, όπως τα QR Codes, το Near-Field Communications (NFC) και web φόρμες (Web Forms), όλα στην ίδια καμπάνια. Έτσι, η υλοποίηση κάθε πιθανού σεναρίου μάρκετινγκ είναι εφικτή, με τη δυνατότητα της πλατφόρμας να συνδυάζει διαφορετικές μεθόδους συμμετοχής (opt-in methods) και να στοχεύει ταυτόχρονα σε διαφορετικές ομάδες καταναλωτών.

Επιλέγοντας τον τρόπο συμμετοχής στην καμπάνια:
Με την Mobile Marketing Πλατφόρμα της Cytech, είναι πλέον δυνατό να δημιουργηθούν πιο ελκυστικές και δυναμικές καμπάνιες μάρκετινγκ καθώς ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τον τρόπο συμμετοχής του στην καμπάνια.
Εκτός από την κλασσική μέθοδο SMS Opt-in, το λογισμικό τώρα υποστηρίζει:
Web Forms Opt In
Δεδομένου ότι το διαδίκτυο αποτελεί πλέον το πιο ισχυρό μέσο ενημέρωσης και επικοινωνίας, οι περισσότερες διαφημιστικές καμπάνιες λαμβάνουν χώρα διαδικτυακά. Έτσι, μέσω μιας web φόρμας, κάθε επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει μια βάση επαφών. Η συμμετοχή των καταναλωτών στις Mobile Marketing καμπάνιες μπορεί να ενισχυθεί μέσω online banners και text links και στη συνέχεια η επικοινωνία μαζί τους γίνεται εύκολα, απευθείας μέσα από την πλατφόρμα!
Παραδείγματα: Online Banners, σύνδεσμοι κειμένου/ εικόνας, φόρμες επικοινωνίας, διαδικτυακοί διαγωνισμοί
QR code Opt In
Τα QR codes είναι εύκολα στη χρήση και προσφέρουν μια πλούσια πολυμεσική εμπειρία για τον καταναλωτή. Η ενσωμάτωση των QR codes στην στρατηγική μάρκετινγκ προσφέρει ένα μεγάλο αριθμό δυνατοτήτων καθώς μπορούν να ενσωματωθούν σε ένα μεγάλο εύρος έντυπων διαφημιστικών μέσων όπως διαφημιστικά φυλλάδια, εφημερίδες, περιοδικά και συσκευασίες προϊόντος. Με τη σωστή τοποθέτηση τους μπορούν να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας.
Παραδείγματα: ‘Scan to Win’, ‘Scan to Enter’, ‘Scan to Subscribe’, ‘Scan to Play’
NFC Opt In
Το Near-Field-Communications (NFC) σταδιακά γίνεται ένα πολύ ισχυρό εργαλείο mobile marketing χάρη στην διαδραστικότητα που προσφέρει στον χρήστη. Επιπλέον,η ενσωμάτωση του NFC στην διαφημιστική καμπάνια μιας εταιρίας ενισχύει το τεχνολογικό της προφίλ και επίσης παρέχει την καλύτερη στόχευση, δεδομένου ότι μπορεί να προσφέρει στον καταναλωτή τις κατάλληλες πληροφορίες στην κατάλληλη στιγμή: κατά την στιγμή της λήψης αποφάσεων ή της αγοραστικής διαδικασίας.
Παραδείγματα: ‘Tap to Win’, ‘Tap to Enter’, ‘Tap to Subscribe’, ‘Tap to Play’

Για όλες τις παραπάνω μεθόδους η Πλατφόρμα SMS υποστηρίζει την διαδικασία διπλής εγγραφής (double opt in), έτσι ώστε ο χρήστης να μην μπορεί να εισάγει κάποιον άλλο αριθμό κινητού τηλεφώνου πέραν από το δικό του.
 
Προηγμένες Χρεώσεις
Η έκδοση 5.5 της Πλατφόρμας SMS συνοδεύεται από προηγμένες επιλογές τιμολόγησης και δίνει σε κάθε επιχείρηση τη δυνατότητα να επιλέξει το επιχειρηματικό μοντέλο που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες της. Εν συντομία, η νέα έκδοση της Πλατφόρμας SMS υποστηρίζει τα ακόλουθα μοντέλα χρέωσης:
Pay As You Go: ένα μοντέλο χρέωσης που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χρεώνουν τους πελάτες τους με τη μέθοδο της προ-πληρωμής και με διαφορετικές τιμές για μαζικά (1-way) και για διαδραστικά (2-way) μηνύματα
Καταμερισμός Εσόδων: ένα αυτοματοποιημένο εργαλείο τιμολόγησης, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από τους διαχειριστές της πλατφόρμα όσο και από απλούς χρήστες, προκειμένου να υπολογιστούν οι πληρωμές από κάθε Premium υπηρεσία SMS.
Πακέτα Χρεώσεων: ένα μοντέλο που υποστηρίζει μια σύνθετη τιμολογιακή πολιτική κατάλληλη για διάφορα επιχειρηματικά σενάρια καθώς προσφέρει ευελιξία μέσω πολλαπλών δυνατοτήτων όπως: τιμές ανά πελάτη, μηνιαίες χρεώσεις, προπληρωμή, εξόφληση μετά το πέρας μιας περιόδου κ.α.
Για τη Cytech Ε.Π.Ε.
H Cytech Ε.Π.Ε. είναι μια εταιρία παροχής υπηρεσιών mobile marketing και mobile εφαρμογών με παρουσία σε όλο τον κόσμο. βασιζόμενη στην 10ετή εμπειρία της στο χώρο του Mobile Marketing, παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες στον τομέα του Mobile Marketing και αναπτύσσει τις δικές της λύσεις, που προσαρμόζει στις ανάγκες του κάθε πελάτη.
Η εταιρία παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις mobile marketing, και πιο συγκεκριμένα bluetooth / proximity marketing, καμπάνιες SMS marketing, μαζικά SMS, και άλλων τύπων event marketing.

Cytech Ltd. - Στοιχεία

Contact:
Βαγγέλης Αντωνιάδης

Phone:
2810314127

Email:
marketing@cytech.gr

Website:
www.cytech.gr/

Share this release

digg twitter facebook myspace