Πόσο αξίζει ένα «Like» στο Facebook;

07/02/2014


Η διαφημιστική προώθηση μέσω των social media κερδίζει συνεχώς έδαφος.




Οι εταιρείες ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για το Facebook σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο κοινωνικό δίκτυο. Ωστόσο, ένας ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός στελεχών marketing αμφιβάλλει για το αν αυτή η επένδυση είναι “έξυπνη” ή όχι.
Μία νέα έκθεση από την εταιρεία BI Intelligence αναλύει τις τάσεις διαφήμισης στα κοινωνικά μέσα, προσφέροντας μία εικόνα των διαφημιστικών «οικοσυστημάτων» του Facebook και του Twitter. Παράλληλα αναδεικνύει το Tumblr ως ένα αναδυόμενο διαφημιστικό μέσο και στοιχειοθετεί λεπτομερώς τη συμβολή της κινητής τηλεφωνίας στο συγκεκριμένο πεδίο.

Ιδού μερικά από τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας:

Η διαφήμιση στα κοινωνικά μέσα είναι μία αγορά που αναπτύσσεται με υψηλότατους ρυθμούς: Πρόσφατη έρευνα της BIA/Kelsey προέβλεψε ότι το 2017 θα ξοδευτούν περίπου 11 δισ. δολάρια, ενώ πέρυσι ξοδεύτηκαν μόλις 4,7 δισ. δολάρια. Η διαφήμιση στα κοινωνικά μέσα είναι μία νέα και αναπτυσσόμενη αγορά, ενώ τώρα αντιπροσωπεύει μόλις 1%-10% των διαφημιστικών προϋπολογισμών για τη μεγάλη πλειοψηφία των διαφημιζόμενων εταιρειών. Και υπάρχουν σαφείς προοπτικές αύξησης αυτού του μεριδίου.


Στην WEBONE εκτός από τις υπηρεσίες πάνω στην κατασκευή ιστοσελίδων μπορούμε να σας προσφέρουμε και υπηρεσίες social media marketing 

Δείτε όλο το άρθρο στο blog μας


WEBONE - Κατασκευή Ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη - Στοιχεία

Contact:
Άρης Αβραμίδης

Phone:
2310254007

Email:
aris@webone.gr

Website:
www.webone.gr

Share this release

digg twitter facebook myspace